Procedura: POTWIERDZANIE TRWAŁEGO ZARZĄDU NA NIERUCHOMOŚCI

Szczegóły sprawy

Wydział
REFERAT GOSPODARKI GRUNTAMI, ROLNICTWA, LEŚNICTWA
Opis sprawy
POTWIERDZANIE TRWAŁEGO ZARZĄDU NA NIERUCHOMOŚCI
Wymagane dokumenty
Wniosek o ustanowienie trwałego zarządu;
 
Miejsce składania pism
Odpowiedzialność za załatwienie sprawy: Nazwa Wydziału/Stanowiska: Referat Gospodarki Gruntami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska- Plac Moniuszki 14, 42-350 Koziegłowy Nr pokoju 11 Nr telefonu 34 3141219 wew. 117, Fax 34 3141219 Godziny pracy: poniedziałek – 7:30 – 15:30, wtorek 8:00 – 16:00, środa – piątek 7.30 – 15:30 Osoba do kontaktu : Krystyna Rusek
 
Termin i sposób załatwienia
Do 7 dni.
 
Opłaty
brak opłat
 
Podstawa prawna
1. Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami /Dz. U. z 2004 roku Nr 261 poz.2603 z późn. zmianami /.
2. Ustawa z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym / Dz. U. z 2000 rok1 Nr 142, poz. 1591/ oraz ustawa z dnia 14 czerwca 1960 – Kodeks Postępowania Administracyjnego / Dz. U. z 2000 roku Nr 98, poz. 1071/.
 
Tryb odwoławczy
Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Częstochowie.
 
Inne informacje
Ustanowienie trwałego zarządu odbywa się na wniosek zainteresowanego.